Ari Schwartz: “Parasta on paikkariippumattomuus”

Ennen Aldian asiakkuutta Ari Schwartz oli saanut kokemusta sekä pienemmän että suuremman tilitoimiston kanssa työskentelystä. 1990-luvulla tilitoimistoon tuli viedä kaikki kuitit paikan päälle, 2000-luvun alussa dokumentteja liikuteltiin osittain sähköpostilla ja osittain kirjeitse.

Vakuutusmeklarina toimiva Ari kiittelee Aldiaa sähköisestä palvelusta, jota voi käyttää paikasta riippumatta. Aldia on myös joustavasti ja aktiivisesti kehittänyt omaa toimintaansa asiakkaan hyväksi.

Suurin etu Aldian asiakkuudessa on se, että kaikki toiminnot on mahdollista tehdä verkossa. Olen jonkin verran poissa Suomesta, ja voin hoitaa maksuliikenneasiat missä vain – en ole riippuvainen mistään paikasta enkä myöskään kirjeiden lähettämisestä. Palvelussa on myös valmiina sähköinen matkalaskujärjestelmä, joten niiden tekoon ei tarvitse erillistä ohjelmaa.

Toimialana vakuutusmeklaritoiminta on hieman erilainen, ja sopimukseemme Aldian kanssa on liittynyt paljon muutakin kuin ainoastaan pienen yrityksen kirjanpito ja tilinpäätöspalvelut. Kun erityistarpeistamme on keskusteltu, on Aldian edustaja ollut aktiivinen ja selvittänyt, kuinka heidän ohjelmaansa voisi kehittää mukautumaan haluamaamme lisäpalveluun. On hyvä, ettei vain passiivisesti tehdä asioita oman mallin mukaan, vaan katsotaan aktiivisesti, kuinka Aldian liiketoimintoa voisi laajentaa ja siten vastata asiakkaan tarpeisiin.

Avainsanat: , , , , , ,

Kategoria: Kokemuksia