Palvelumme on ruuhkautunut

Olemme ensimmäistä kertaa Aldian 10 vuotisen historian aikana tilanteessa, jolloin olemme joutuneet myymään uusille asiakkille ei-oota ja samoin uskollisille vanhoille asiakkaillemme ei-oota lisäpalveluiden osalta. Ongelmat resurssipulan suhteen ovat vaikuttaneet asiakaspalvelumme tasoon heikentävästi.

Alkuvuosi on aina tilitoimistolle haastavaa aikaa. Tähän osataan varautua ja ennakoida. Tällä kertaa varautuminen ja ennakointi ei meidän kohdallamme ole riittänyt. Monta yllätyksellistä asiaa on sattunut samaan aikaan, sairaslomia enemmän kuin koskaan, äitiyslomitus, tullitarkastuksia, verotarkastuksia sekä meistä riippumattomia poikkeuksellisen suuria selvitystöitä peruskirjanpitotyön ja normaali tilinpäätöskiireiden lisäksi.

Palvelumme on tällä hetkellä ruuhkautunut. Teemme kaikkemme, jotta saamme tilanteen kuntoon mahdollisimman nopeasti. Teemme myös kaikkemme, että tämä tilanne ei tule toistumaan ensi vuonna. Kaikki uskolliset ihanat työntekijämme tekevät niin pitkää päivää kuin jaksavat. Rekrytointi on menossa ja lisäapua näin ollen luvassa.

Kiitämme kaikkia asiakkaitamme kärsivällisyydestä! Toivomme, että monivuotinen hyvä yhteistyömme antaa anteeksi tämän muutaman kuukauden notkahduksen, kunnes taas pääsemme tasapainoon. Uusien asiakkaidemme osalta toivomme luottamusta siihen, että pystymme hankalasta alusta huolimatta, tuottamaan heille jatkossa lupaamaamme hyvää asiakaspalvelua.

Aurinkoisia päiviä kaikille 🙂

Tiina Raatikainen

Kategoria: Blogi